Oficialus pavadinimas: "Statybų brigada", UAB

"Statybų brigada", UAB Įmonės kodas 303822865

"Statybų brigada", UAB PVM kodas LT100010710110 nuo 2017-02-20 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Statybų brigada", UAB (draudėjo kodas 2322298, mokesčių mokėtojo kodas 303822865) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-10 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Statybų brigada", UAB (303822865) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 6 301 439
2023-03 9 213 462
2023-02 10 308 737
2023-01 11 405 1,061
2022-12 10 595 1,371
2022-11 12 514 1,414
2022-10 12 642 1,774
2022-09 11 677 1,712
2022-08 12 536 1,498
2022-07 10 523 1,264
2022-06 10 671 1,597
2022-05 9 663 1,417
2022-04 10 597 1,418
2022-03 12 498 1,420
2022-02 11 495 1,309
2022-01 14 480 1,619
2021-12 14 605 2,011
2021-11 14 605 2,011
2021-10 14 605 2,007
2021-09 9 581 1,254
2021-08 9 581 1,254
2021-07 8 572 1,096
2021-06 8 572 1,096
2021-05 11 502 1,311
2021-04 11 593 1,542
2021-03 11 593 1,542
2021-02 10 338 806
2021-01 11 291 761
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų