Oficialus pavadinimas: "Ilnada", UAB

"Ilnada", UAB Įmonės kodas 303619352

"Ilnada", UAB PVM kodas LT100009179215 nuo 2015-03-01 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ilnada", UAB (draudėjo kodas 2319857, mokesčių mokėtojo kodas 303619352) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Ilnada", UAB (303619352) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 843 772
2024-02 5 720 821
2024-01 5 924 1,038
2023-12 5 840 943
2023-11 5 840 943
2023-10 5 840 944
2023-09 5 704 799
2023-08 5 846 950
2023-07 5 840 943
2023-06 5 840 943
2023-05 5 840 943
2023-04 5 840 943
2023-03 5 679 748
2023-02 4 840 739
2023-01 5 687 758
2022-12 5 597 679
2022-11 5 576 657
2022-10 5 654 739
2022-09 5 735 825
2022-08 5 712 797
2022-07 4 730 642
2022-06 5 597 659
2022-05 5 730 820
2022-04 5 730 820
2022-03 5 670 756
2022-02 6 537 729
2022-01 6 657 883
2021-12 6 642 857
2021-11 6 476 631
2021-10 5 642 721
2021-09 6 605 812
2021-08 6 648 866
2021-07 6 642 858
2021-06 5 642 702
2021-05 5 642 718
2021-04 5 642 717
2021-03 5 642 717
2021-02 5 642 717
2021-01 5 507 556
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų