Oficialus pavadinimas: "Desėja", UAB

"Desėja", UAB Įmonės kodas 303575863

"Desėja", UAB PVM kodas LT100009391419 nuo 2015-05-07 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Desėja", UAB (draudėjo kodas 2319072, mokesčių mokėtojo kodas 303575863) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Desėja", UAB (303575863) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 840 991
2024-02 5 729 856
2024-01 5 727 853
2023-12 5 773 909
2023-11 5 765 899
2023-10 5 782 919
2023-09 5 779 916
2023-08 5 782 920
2023-07 5 782 919
2023-06 5 626 755
2023-05 4 735 713
2023-04 4 734 712
2023-03 4 735 713
2023-02 4 735 713
2023-01 4 709 688
2022-12 4 638 615
2022-11 4 638 615
2022-10 4 635 612
2022-09 4 555 536
2022-08 5 453 545
2022-07 5 483 582
2022-06 5 472 568
2022-05 5 520 626
2022-04 5 493 593
2022-03 5 515 619
2022-02 5 480 578
2022-01 5 480 577
2021-12 5 418 499
2021-11 5 453 541
2021-10 5 433 517
2021-09 4 562 538
2021-08 4 545 521
2021-07 5 539 647
2021-06 5 577 691
2021-05 6 538 772
2021-04 6 538 773
2021-03 5 579 693
2021-02 5 511 611
2021-01 5 572 666
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų