Oficialus pavadinimas: Kazlų Rūdos neįgaliųjų sporto klubas

Kazlų Rūdos neįgaliųjų sporto klubas Įmonės kodas 303540022

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kazlų Rūdos neįgaliųjų sporto klubas (draudėjo kodas 2315580, mokesčių mokėtojo kodas 303540022) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

Kazlų Rūdos neįgaliųjų sporto klubas (303540022) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 616 920
2024-08 6 276 411
2024-07 2 - -
2024-06 8 404 803
2024-05 8 320 635
2024-04 8 299 594
2024-03 7 294 514
2024-02 6 335 501
2024-01 5 288 360
2023-12 5 395 484
2023-11 5 378 463
2023-10 5 388 476
2023-09 5 642 793
2023-08 3 - -
2023-07 2 - -
2023-06 5 507 624
2023-05 5 365 447
2023-04 5 388 476
2023-03 5 415 509
2023-02 5 659 815
2023-01 2 - -
2022-12 6 162 241
2022-11 6 352 523
2022-10 6 312 465
2022-09 6 285 424
2022-08 6 178 265
2022-07 6 286 426
2022-06 6 312 465
2022-05 6 300 447
2022-04 6 250 372
2022-03 6 312 465
2022-02 6 284 422
2022-01 6 298 443
2021-12 5 267 331
2021-11 5 359 445
2021-10 5 384 475
2021-09 5 384 476
2021-08 4 162 161
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų