Oficialus pavadinimas: "Sanator", UAB

"Sanator", UAB Įmonės kodas 303538085

"Sanator", UAB PVM kodas LT100010103210 nuo 2016-04-20 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sanator", UAB (draudėjo kodas 2315407, mokesčių mokėtojo kodas 303538085) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Sanator", UAB (303538085) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 518 495
2023-12 6 330 477
2023-11 6 364 527
2023-10 6 363 524
2023-09 6 363 525
2023-08 6 362 524
2023-07 6 364 527
2023-06 6 325 467
2023-05 6 258 371
2023-04 6 549 805
2023-03 6 572 840
2023-02 6 565 830
2023-01 6 580 851
2022-12 7 484 822
2022-11 6 552 805
2022-10 6 435 634
2022-09 6 562 818
2022-08 6 562 798
2022-07 6 650 769
2022-06 6 338 480
2022-05 6 582 835
2022-04 7 578 967
2022-03 4 468 447
2022-02 4 457 438
2022-01 4 346 332
2021-12 5 554 642
2021-11 5 329 376
2021-10 5 332 380
2021-09 5 442 509
2021-08 5 442 509
2021-07 5 441 509
2021-06 5 441 509
2021-05 5 441 509
2021-04 5 441 509
2021-03 5 442 509
2021-02 5 428 494
2021-01 5 428 494
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų