Oficialus pavadinimas: "Labava", UAB

"Labava", UAB Įmonės kodas 303504859

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Labava", UAB (draudėjo kodas 2313315, mokesčių mokėtojo kodas 303504859) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Labava", UAB (303504859) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 2 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 444 417
2023-12 4 295 273
2023-11 4 357 334
2023-10 4 357 333
2023-09 4 357 333
2023-08 4 360 335
2023-07 4 364 338
2023-06 4 364 339
2023-05 4 357 333
2023-04 4 357 333
2023-03 4 357 333
2023-02 4 357 333
2023-01 4 357 333
2022-12 4 318 294
2022-11 4 318 294
2022-10 4 265 245
2022-09 4 279 258
2022-08 4 321 298
2022-07 4 316 293
2022-06 4 318 295
2022-05 4 297 277
2022-04 4 233 213
2022-03 4 318 295
2022-02 4 351 323
2022-01 4 201 185
2021-12 4 146 129
2021-11 4 356 322
2021-10 4 356 322
2021-09 4 356 322
2021-08 4 321 293
2021-07 4 356 322
2021-06 4 356 322
2021-05 4 356 322
2021-04 4 356 322
2021-03 4 356 322
2021-02 4 356 322
2021-01 4 309 278
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų