Oficialus pavadinimas: "Pastatų ir pamatų statyba", UAB

"Pastatų ir pamatų statyba", UAB Įmonės kodas 303503974

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Pastatų ir pamatų statyba", UAB (draudėjo kodas 2313230, mokesčių mokėtojo kodas 303503974) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Pastatų ir pamatų statyba", UAB (303503974) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 450 437
2024-08 4 475 461
2024-07 4 819 795
2024-06 4 900 874
2024-05 5 698 845
2024-04 5 756 912
2024-03 5 336 406
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 4 357 346
2023-09 4 721 699
2023-08 4 754 732
2023-07 4 639 621
2023-06 4 475 461
2023-05 4 735 714
2023-04 4 718 697
2023-03 4 34 33
2022-12 2 - -
2022-11 4 282 273
2022-10 4 622 602
2022-09 4 683 661
2022-08 4 708 685
2022-07 4 283 274
2022-06 4 547 529
2022-05 4 649 628
2022-04 4 590 571
2022-03 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 2 - -
2021-10 5 534 642
2021-09 6 529 763
2021-08 5 618 746
2021-07 5 680 820
2021-06 5 525 633
2021-05 5 667 805
2021-04 5 648 781
2021-03 5 514 619
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų