Oficialus pavadinimas: Brazzistudio, UAB

Brazzistudio, UAB Įmonės kodas 303502395

Brazzistudio, UAB PVM kodas LT100012123317 nuo 2019-01-25 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Brazzistudio, UAB (draudėjo kodas 2312837, mokesčių mokėtojo kodas 303502395) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Brazzistudio, UAB (303502395) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 5 2,303 2,682
2022-05 5 2,076 2,443
2022-04 6 2,313 3,235
2022-03 7 2,192 3,518
2022-02 10 1,488 3,462
2022-01 7 2,032 3,309
2021-12 7 1,974 3,217
2021-11 6 2,137 3,006
2021-10 6 1,922 2,713
2021-09 7 2,435 3,849
2021-08 7 2,087 3,343
2021-07 7 2,004 3,223
2021-06 7 1,845 2,986
2021-05 8 1,894 3,499
2021-04 8 1,446 2,648
2021-03 9 1,473 3,008
2021-02 9 1,402 2,871
2021-01 9 1,365 2,801
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų