Oficialus pavadinimas: "Dila", UAB

"Dila", UAB Įmonės kodas 303490377

"Dila", UAB PVM kodas LT100009061616 nuo 2017-08-17 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dila", UAB (draudėjo kodas 2311740, mokesčių mokėtojo kodas 303490377) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Dila", UAB (303490377) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 5 567 655
2024-07 4 635 547
2024-06 4 678 584
2024-05 4 678 584
2024-04 4 678 584
2024-03 4 678 584
2024-02 4 883 783
2024-01 4 797 709
2023-12 4 695 649
2023-11 4 795 701
2023-10 4 700 621
2023-09 4 795 743
2023-08 5 502 560
2023-07 5 560 639
2023-06 4 596 550
2023-05 4 596 550
2023-04 4 413 373
2023-03 4 732 666
2023-02 5 761 879
2023-01 5 636 728
2022-12 5 522 561
2022-11 5 535 609
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 4 324 311
2021-01 4 324 311
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų