Oficialus pavadinimas: VšĮ Vilniaus tango teatras

VšĮ Vilniaus tango teatras Įmonės kodas 303458486

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VšĮ Vilniaus tango teatras (draudėjo kodas 2307275, mokesčių mokėtojo kodas 303458486) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

VšĮ Vilniaus tango teatras (303458486) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 960 871
2024-08 4 960 871
2024-07 4 960 871
2024-06 4 960 871
2024-05 4 960 871
2024-04 4 960 871
2024-03 4 960 871
2024-02 4 960 871
2024-01 4 960 871
2023-12 4 960 871
2023-11 4 960 871
2023-10 4 960 871
2023-09 4 960 871
2023-08 4 960 871
2023-07 4 925 841
2023-06 4 925 841
2023-05 4 925 841
2023-04 4 925 841
2023-03 4 925 841
2023-02 4 925 841
2023-01 4 925 841
2022-12 4 795 715
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų