Oficialus pavadinimas: "Riaturas plius", MB

"Riaturas plius", MB Įmonės kodas 303407164

"Riaturas plius", MB PVM kodas LT100008929214 nuo 2014-10-22 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Riaturas plius", MB (draudėjo kodas 2300038, mokesčių mokėtojo kodas 303407164) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Riaturas plius", MB (303407164) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 1,446 1,369
2022-10 4 848 798
2022-09 4 849 796
2022-08 4 853 800
2022-07 4 840 793
2022-06 4 820 793
2022-05 4 853 825
2022-04 4 847 820
2022-03 4 912 883
2022-02 4 1,212 1,173
2022-01 4 867 840
2021-12 4 942 910
2021-11 4 865 831
2021-10 5 956 1,152
2021-09 8 1,296 2,509
2021-08 8 675 1,302
2021-07 8 675 1,302
2021-06 8 675 1,302
2021-05 8 675 1,302
2021-04 8 675 1,302
2021-03 8 675 1,302
2021-02 8 675 1,302
2021-01 8 675 1,302
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų