Oficialus pavadinimas: "Maudra", UAB

"Maudra", UAB Įmonės kodas 303394496

"Maudra", UAB PVM kodas LT100008851618 nuo 2014-09-19 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Maudra", UAB (draudėjo kodas 2297286, mokesčių mokėtojo kodas 303394496) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Maudra", UAB (303394496) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 485 419
2024-08 4 617 550
2024-07 4 499 434
2024-06 4 755 670
2024-05 4 604 528
2024-04 4 534 469
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 528 457
2023-11 4 462 395
2023-10 4 599 532
2023-09 4 561 496
2023-08 4 429 376
2023-07 5 381 426
2023-06 5 482 547
2023-05 5 470 553
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 519 478
2022-06 4 478 438
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 3 - -
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 4 564 526
2021-02 4 646 603
2021-01 4 649 606
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų