Oficialus pavadinimas: "Savma", UAB

"Savma", UAB Įmonės kodas 303390380

"Savma", UAB PVM kodas LT100016835610 nuo 2024-05-01 (prieš 6 mėnesius)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Savma", UAB (draudėjo kodas 2296375, mokesčių mokėtojo kodas 303390380) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Savma", UAB (303390380) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 698 642
2024-08 5 602 690
2024-07 5 752 862
2024-06 5 697 805
2024-05 4 818 759
2024-04 4 818 759
2024-03 4 818 759
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 719 679
2023-07 4 783 741
2023-06 4 847 803
2023-05 4 601 577
2023-04 3 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 491 457
2021-11 4 504 470
2021-10 4 374 353
2021-09 4 306 294
2021-08 4 504 470
2021-07 4 502 468
2021-06 4 396 365
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų