Oficialus pavadinimas: "Pinigų namai", UAB

"Pinigų namai", UAB Įmonės kodas 303386001

"Pinigų namai", UAB PVM kodas LT100010259616 nuo 2016-07-07 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Pinigų namai", UAB (draudėjo kodas 2295267, mokesčių mokėtojo kodas 303386001) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-11 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Pinigų namai", UAB (303386001) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-11 2 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 1,041 943
2023-06 5 1,693 1,885
2023-05 5 1,285 1,451
2023-04 5 1,069 1,187
2023-03 4 1,254 1,108
2023-02 4 1,254 1,108
2023-01 4 1,036 923
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 1,115 894
2022-06 4 1,113 893
2022-05 4 1,098 885
2022-04 4 1,098 885
2022-03 4 814 722
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 4 995 914
2021-10 4 752 678
2021-09 3 - -
2021-08 6 994 1,396
2021-07 6 996 1,398
2021-06 6 1,034 1,453
2021-05 6 931 1,323
2021-04 5 976 1,152
2021-03 4 1,121 1,055
2021-02 4 883 838
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų