Oficialus pavadinimas: "Guta", UAB

"Guta", UAB Įmonės kodas 303384032

"Guta", UAB PVM kodas LT100009421515 nuo 2017-02-01 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Guta", UAB (draudėjo kodas 2294857, mokesčių mokėtojo kodas 303384032) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Guta", UAB (303384032) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 5 634 721
2024-07 6 466 661
2024-06 4 428 413
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 339 326
2023-08 4 458 442
2023-07 7 630 999
2023-06 7 487 769
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 7 257 414
2022-08 10 489 1,106
2022-07 9 510 1,042
2022-06 8 399 734
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 6 202 280
2021-08 9 503 1,002
2021-07 8 399 722
2021-06 5 301 351
2021-05 2 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų