Oficialus pavadinimas: Saulės galerija, UAB

Saulės galerija, UAB Įmonės kodas 303369087

Saulės galerija, UAB PVM kodas LT100012737012 nuo 2019-11-07 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Saulės galerija, UAB (draudėjo kodas 2291742, mokesčių mokėtojo kodas 303369087) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Saulės galerija, UAB (303369087) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 4 430 366
2024-01 4 466 389
2023-12 4 391 347
2023-11 4 501 449
2023-10 4 532 445
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 5 448 466
2023-04 6 370 450
2023-03 4 471 391
2023-02 4 408 316
2023-01 4 406 318
2022-12 4 397 316
2022-11 4 390 324
2022-10 5 327 347
2022-09 3 - -
2022-08 6 315 382
2022-07 5 313 331
2022-06 5 331 328
2022-05 5 351 355
2022-04 5 320 343
2022-03 4 422 385
2022-02 7 228 358
2022-01 7 291 464
2021-12 5 330 377
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 5 728 813
2021-05 3 - -
2021-04 4 650 592
2021-03 4 650 592
2021-02 4 650 592
2021-01 4 650 592
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų