Oficialus pavadinimas: "Gefestas", UAB

"Gefestas", UAB Įmonės kodas 303357619

"Gefestas", UAB PVM kodas LT100008750212 nuo 2014-08-06 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gefestas", UAB (draudėjo kodas 2289267, mokesčių mokėtojo kodas 303357619) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Gefestas", UAB (303357619) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 342 495
2024-02 6 57 80
2024-01 6 362 524
2023-12 6 216 312
2023-11 6 199 287
2023-10 6 303 439
2023-09 6 717 1,041
2023-08 6 386 559
2023-07 6 661 963
2023-06 6 653 952
2023-05 6 653 952
2023-04 6 665 969
2023-03 6 230 335
2023-02 6 238 347
2023-01 5 204 247
2022-12 6 189 273
2022-11 6 228 330
2022-10 6 571 828
2022-09 5 496 600
2022-08 5 257 310
2022-07 5 529 640
2022-06 5 525 634
2022-05 5 522 630
2022-04 5 529 638
2022-03 5 522 630
2022-02 5 309 372
2022-01 2 - -
2021-12 4 147 141
2021-11 6 285 412
2021-10 6 259 375
2021-09 6 347 502
2021-08 6 401 579
2021-07 6 302 436
2021-06 6 307 445
2021-05 6 235 340
2021-04 5 294 354
2021-03 5 298 359
2021-02 4 119 114
2021-01 5 27 32
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų