Oficialus pavadinimas: Metalo studija, UAB

Metalo studija, UAB Įmonės kodas 303346156

Metalo studija, UAB PVM kodas LT100008850912 nuo 2014-09-22 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Metalo studija, UAB (draudėjo kodas 2286650, mokesčių mokėtojo kodas 303346156) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Metalo studija, UAB (303346156) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 771 684
2024-02 4 777 689
2024-01 4 706 628
2023-12 4 723 641
2023-11 4 706 626
2023-09 4 758 670
2023-08 3 - -
2023-07 4 695 617
2023-06 4 686 609
2023-05 4 657 585
2023-04 4 706 626
2023-03 4 613 547
2023-02 4 706 626
2023-01 4 695 617
2022-12 4 630 556
2022-11 4 625 552
2022-10 4 625 552
2022-09 4 670 590
2022-08 3 - -
2022-07 4 623 550
2022-06 4 625 552
2022-05 4 625 552
2022-04 4 562 498
2022-03 4 590 522
2022-02 4 570 505
2022-01 4 568 503
2021-12 4 548 482
2021-11 4 541 476
2021-10 4 543 478
2021-09 4 543 478
2021-08 4 533 469
2021-07 5 550 616
2021-06 5 540 602
2021-05 5 565 632
2021-04 5 466 515
2021-03 5 446 492
2021-02 5 562 629
2021-01 5 565 632
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų