Oficialus pavadinimas: "Stufas", MB

"Stufas", MB Įmonės kodas 303329420

"Stufas", MB PVM kodas LT100013345911 nuo 2020-09-02 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Stufas", MB (draudėjo kodas 2281275, mokesčių mokėtojo kodas 303329420) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

"Stufas", MB (303329420) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 9 1,139 2,425
2024-02 9 1,139 2,425
2024-01 9 995 2,125
2023-12 9 847 1,816
2023-11 9 959 2,040
2023-10 9 964 2,051
2023-09 9 955 2,053
2023-08 9 967 2,080
2023-07 9 957 2,056
2023-06 9 903 1,939
2023-05 9 964 2,074
2023-04 9 925 1,987
2023-03 10 906 2,168
2023-02 10 696 1,644
2023-01 10 711 1,671
2022-12 10 787 1,858
2022-11 9 851 1,806
2022-10 8 690 1,288
2022-09 9 758 1,605
2022-08 9 765 1,619
2022-07 9 713 1,507
2022-06 10 690 1,628
2022-05 9 741 1,567
2022-04 9 651 1,371
2022-03 8 596 1,111
2022-02 7 646 1,046
2022-01 6 624 880
2021-12 6 441 619
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų