Oficialus pavadinimas: Individuali įmonė

Individuali įmonė Įmonės kodas 303323104

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Individuali įmonė (draudėjo kodas 2279748, mokesčių mokėtojo kodas 303323104) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Individuali įmonė (303323104) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 4 1,067 1,036
2023-12 4 845 820
2023-11 4 845 820
2023-10 4 845 820
2023-09 4 842 818
2023-08 4 759 737
2023-07 4 845 820
2023-06 4 845 820
2023-05 4 845 820
2023-04 4 845 820
2023-03 4 845 820
2023-02 4 845 820
2023-01 4 797 773
2022-12 3 - -
2022-11 4 749 720
2022-10 4 645 620
2022-09 5 499 600
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 4 457 437
2021-10 4 440 422
2021-09 4 432 413
2021-08 4 432 414
2021-07 4 454 435
2021-06 5 492 591
2021-05 5 435 521
2021-04 5 413 495
2021-03 5 396 475
2021-02 4 426 410
2021-01 4 421 405
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų