Oficialus pavadinimas: "Stiliaus konversija", UAB

"Stiliaus konversija", UAB Įmonės kodas 303321808

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Stiliaus konversija", UAB (draudėjo kodas 2278904, mokesčių mokėtojo kodas 303321808) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Stiliaus konversija", UAB (303321808) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 863 802
2022-09 4 990 909
2022-08 5 810 932
2022-07 5 811 932
2022-06 5 807 924
2022-05 5 502 579
2022-04 5 507 585
2022-03 5 543 628
2022-02 5 494 575
2022-01 5 517 596
2021-12 5 436 498
2021-11 5 436 498
2021-10 5 436 498
2021-09 5 548 618
2021-08 5 543 612
2021-07 5 443 493
2021-06 5 507 569
2021-05 4 513 455
2021-04 4 513 455
2021-03 5 516 583
2021-02 5 539 611
2021-01 5 539 611
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų