Oficialus pavadinimas: Diagnostikos ir reabilitacijos klinika, MB

Diagnostikos ir reabilitacijos klinika, MB Įmonės kodas 303315068

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Diagnostikos ir reabilitacijos klinika, MB (draudėjo kodas 2277657, mokesčių mokėtojo kodas 303315068) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

Diagnostikos ir reabilitacijos klinika, MB (303315068) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 374 527
2024-08 6 487 699
2024-07 6 441 639
2024-06 6 315 448
2024-05 6 342 485
2024-04 7 292 482
2024-03 7 293 482
2024-02 7 326 535
2024-01 6 292 419
2023-12 6 296 412
2023-11 6 336 467
2023-10 6 289 407
2023-09 6 307 432
2023-08 6 464 647
2023-07 6 352 487
2023-06 6 339 469
2023-05 6 335 462
2023-04 6 416 572
2023-03 6 440 589
2023-02 6 377 516
2023-01 6 326 452
2022-12 6 308 412
2022-11 5 212 240
2022-10 5 245 277
2022-09 5 128 141
2022-08 4 346 317
2022-07 5 323 360
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų