Oficialus pavadinimas: "Kiemo dangos", MB

"Kiemo dangos", MB Įmonės kodas 303312271

"Kiemo dangos", MB PVM kodas LT100009488911 nuo 2018-09-13 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Kiemo dangos", MB (draudėjo kodas 2276863, mokesčių mokėtojo kodas 303312271) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-11 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Kiemo dangos", MB (303312271) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-11 4 730 689
2024-10 5 901 1,064
2024-09 5 756 888
2024-08 5 668 782
2024-07 5 800 941
2024-06 5 957 1,132
2024-05 5 957 1,132
2024-04 5 875 1,033
2024-03 4 394 355
2023-11 4 706 645
2023-10 5 683 781
2023-09 4 757 698
2023-08 5 837 963
2023-07 5 892 1,029
2023-06 5 895 1,032
2023-05 5 895 1,032
2023-04 5 772 891
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 3 - -
2022-11 5 671 796
2022-10 5 643 762
2022-09 5 524 618
2022-08 5 530 628
2022-07 5 598 709
2022-06 5 657 779
2022-05 5 657 779
2022-04 5 266 318
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų