Oficialus pavadinimas: "Kondro baldai", UAB

"Kondro baldai", UAB Įmonės kodas 303299888

"Kondro baldai", UAB PVM kodas LT100008640614 nuo 2014-06-18 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kondro baldai", UAB (draudėjo kodas 2273402, mokesčių mokėtojo kodas 303299888) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Kondro baldai", UAB (303299888) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,247 1,211
2024-02 3 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 5 618 742
2022-10 6 959 1,351
2022-09 6 928 1,309
2022-08 7 944 1,559
2022-07 6 890 1,253
2022-06 5 991 1,161
2022-05 5 962 1,126
2022-04 5 956 1,118
2022-03 5 956 1,118
2022-02 5 756 876
2022-01 5 926 1,086
2021-12 4 777 750
2021-11 4 777 750
2021-10 4 776 749
2021-09 5 963 1,164
2021-08 5 759 917
2021-07 5 780 942
2021-06 5 756 913
2021-05 5 719 868
2021-04 5 758 915
2021-03 5 758 915
2021-02 5 758 915
2021-01 5 724 874
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų