Oficialus pavadinimas: "Šildymas jums", UAB

"Šildymas jums", UAB Įmonės kodas 303297677

"Šildymas jums", UAB PVM kodas LT100008542418 nuo 2014-05-05 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Šildymas jums", UAB (draudėjo kodas 2272596, mokesčių mokėtojo kodas 303297677) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Šildymas jums", UAB (303297677) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 621 596
2024-02 4 620 595
2024-01 4 564 541
2023-12 4 572 549
2023-11 4 601 577
2023-10 4 562 539
2023-09 4 607 583
2023-08 4 601 577
2023-07 4 606 582
2023-06 4 580 557
2023-05 4 450 430
2023-04 4 474 453
2023-03 4 444 425
2023-02 4 459 440
2023-01 4 431 412
2022-12 4 420 402
2022-11 4 461 442
2022-10 4 462 443
2022-09 4 462 443
2022-08 4 462 443
2022-07 4 403 386
2022-06 4 437 419
2022-05 4 379 363
2022-04 4 423 405
2022-03 4 362 346
2022-02 4 421 403
2022-01 4 309 294
2021-12 4 456 438
2021-11 4 391 374
2021-10 4 456 438
2021-09 4 385 369
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų