Oficialus pavadinimas: "Sveikatos harmonija", UAB

"Sveikatos harmonija", UAB Įmonės kodas 303295975

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sveikatos harmonija", UAB (draudėjo kodas 2272617, mokesčių mokėtojo kodas 303295975) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Sveikatos harmonija", UAB (303295975) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 533 493
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 4 771 702
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 4 513 475
2024-01 4 484 453
2023-12 4 427 401
2023-11 4 451 420
2023-10 2 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 2 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 404 376
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 385 369
2022-10 4 420 403
2022-09 4 317 304
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 299 287
2022-05 4 275 264
2022-04 5 177 210
2022-03 4 290 278
2022-02 4 226 217
2022-01 4 151 145
2021-12 4 169 161
2021-11 4 203 193
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 4 94 89
2021-07 4 124 118
2021-06 4 160 154
2021-05 4 193 186
2021-04 4 119 113
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 58 55
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų