Oficialus pavadinimas: "Juteksa", UAB

"Juteksa", UAB Įmonės kodas 303277703

"Juteksa", UAB PVM kodas LT100008488218 nuo 2022-05-27 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Juteksa", UAB (draudėjo kodas 2268782, mokesčių mokėtojo kodas 303277703) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 18 darbuotojai (apdraustieji).

"Juteksa", UAB (303277703) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 18 4,583 18,438
2024-08 18 2,497 10,248
2024-07 18 2,597 10,679
2024-06 20 3,025 13,548
2024-05 19 2,482 10,564
2024-04 19 2,710 11,545
2024-03 19 2,870 12,186
2024-02 19 2,617 11,155
2024-01 19 2,409 10,307
2023-12 18 2,916 11,773
2023-11 19 2,601 11,192
2023-10 19 2,409 10,337
2023-09 19 3,023 12,865
2023-08 18 2,297 9,200
2023-07 15 2,140 7,259
2023-06 11 2,772 6,794
2023-05 11 2,862 6,979
2023-04 11 2,217 5,418
2023-03 11 2,119 5,178
2023-02 11 2,098 5,127
2023-01 11 1,960 4,792
2022-12 10 2,141 4,757
2022-11 9 1,833 3,664
2022-10 8 2,107 3,701
2022-09 5 2,028 2,268
2022-08 5 1,743 1,942
2022-07 5 2,232 2,496
2022-06 5 1,109 1,237
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų