Oficialus pavadinimas: "Lydevita", UAB

"Lydevita", UAB Įmonės kodas 303262975

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Lydevita", UAB (draudėjo kodas 2266327, mokesčių mokėtojo kodas 303262975) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 10 darbuotojai (apdraustieji).

"Lydevita", UAB (303262975) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 10 485 1,117
2024-08 9 563 1,163
2024-07 9 623 1,278
2024-06 4 710 688
2024-05 4 708 687
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 11 232 602
2023-08 13 208 632
2023-07 13 344 1,012
2023-06 5 444 525
2023-05 4 467 451
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 11 251 634
2022-08 15 199 684
2022-07 18 216 875
2022-06 20 201 904
2022-05 15 201 693
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 469 450
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 15 251 876
2021-08 16 336 1,226
2021-07 13 426 1,259
2021-06 12 345 945
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų