Oficialus pavadinimas: "Aukštaitijos sauga", MB

"Aukštaitijos sauga", MB Įmonės kodas 303232327

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Aukštaitijos sauga", MB (draudėjo kodas 2258371, mokesčių mokėtojo kodas 303232327) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-10 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Aukštaitijos sauga", MB (303232327) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-10 3 - -
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 6 314 445
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 4 335 319
2024-03 4 347 328
2024-02 4 347 328
2024-01 4 347 328
2023-12 4 316 300
2023-11 4 316 300
2023-10 4 316 305
2023-09 4 316 305
2023-08 4 316 305
2023-07 4 316 305
2023-06 4 316 305
2023-05 4 316 305
2023-04 4 322 309
2023-03 4 327 314
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 4 241 208
2021-08 4 226 196
2021-07 4 338 303
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų