Oficialus pavadinimas: "Aidenis", UAB

"Aidenis", UAB Įmonės kodas 303231175

"Aidenis", UAB PVM kodas LT100008320212 nuo 2014-02-05 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Aidenis", UAB (draudėjo kodas 2258145, mokesčių mokėtojo kodas 303231175) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Aidenis", UAB (303231175) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 733 652
2024-02 4 733 652
2024-01 5 471 511
2023-12 7 294 450
2023-11 4 588 526
2023-10 6 557 763
2023-09 4 482 435
2023-08 4 768 679
2023-07 4 765 677
2023-06 4 768 679
2023-05 6 689 938
2023-04 6 781 1,089
2023-03 6 829 1,179
2023-02 6 647 914
2023-01 6 828 1,178
2022-12 7 622 1,023
2022-11 6 582 817
2022-10 6 690 973
2022-09 6 762 1,078
2022-08 6 748 1,058
2022-07 5 609 730
2022-06 5 851 987
2022-05 5 727 855
2022-04 4 757 726
2022-03 4 755 724
2022-02 4 748 716
2022-01 5 765 916
2021-12 4 667 630
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 4 574 546
2021-08 4 667 637
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 374 337
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų