Oficialus pavadinimas: "Fera ursus", UAB

"Fera ursus", UAB Įmonės kodas 303230130

"Fera ursus", UAB PVM kodas LT100008339112 nuo 2014-02-11 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Fera ursus", UAB (draudėjo kodas 2258059, mokesčių mokėtojo kodas 303230130) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Fera ursus", UAB (303230130) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 787 727
2024-02 4 787 727
2024-01 4 787 727
2023-12 4 702 648
2023-11 4 702 648
2023-10 4 702 648
2023-09 4 702 648
2023-08 4 702 648
2023-07 4 700 646
2023-06 4 707 652
2023-05 4 702 648
2023-04 4 702 648
2023-03 4 702 648
2023-02 4 702 648
2023-01 4 702 648
2022-12 4 676 619
2022-11 4 676 619
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 559 506
2022-05 4 676 619
2022-04 4 676 619
2022-03 4 676 619
2022-02 4 584 530
2022-01 4 602 548
2021-12 4 595 543
2021-11 4 595 543
2021-10 4 595 543
2021-09 4 595 550
2021-08 4 606 561
2021-07 4 595 550
2021-06 4 595 550
2021-05 4 595 550
2021-04 4 595 550
2021-03 4 595 550
2021-02 4 595 550
2021-01 4 595 550
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų