Oficialus pavadinimas: "Selfija", UAB

"Selfija", UAB Įmonės kodas 303217097

"Selfija", UAB PVM kodas LT100008299917 nuo 2018-03-30 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Selfija", UAB (draudėjo kodas 2254686, mokesčių mokėtojo kodas 303217097) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Selfija", UAB (303217097) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 1 - -
2024-06 3 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 1 - -
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 1 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 4 972 827
2022-07 3 - -
2022-06 4 1,124 956
2022-05 4 1,302 1,108
2022-04 4 517 439
2022-03 3 - -
2022-02 5 477 507
2022-01 4 519 442
2021-12 4 588 500
2021-11 6 394 503
2021-10 5 573 610
2021-09 4 654 557
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 4 495 421
2021-04 4 586 498
2021-03 1 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų