Oficialus pavadinimas: "Gravers", UAB

"Gravers", UAB Įmonės kodas 303212125

"Gravers", UAB PVM kodas LT100010199316 nuo 2016-06-03 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gravers", UAB (draudėjo kodas 2254477, mokesčių mokėtojo kodas 303212125) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Gravers", UAB (303212125) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 559 647
2024-02 5 582 674
2024-01 4 765 708
2023-12 4 660 609
2023-11 5 611 701
2023-10 5 600 685
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 661 611
2023-06 4 672 621
2023-05 4 641 590
2023-04 4 676 625
2023-03 4 663 613
2023-02 4 678 627
2023-01 4 652 601
2022-12 4 677 622
2022-11 4 687 632
2022-10 4 694 638
2022-09 4 749 691
2022-08 4 1,237 1,164
2022-07 4 716 659
2022-06 4 669 618
2022-05 4 754 699
2022-04 4 715 662
2022-03 4 708 656
2022-02 4 570 529
2022-01 4 711 658
2021-12 4 697 641
2021-11 4 707 650
2021-10 4 672 617
2021-09 4 671 616
2021-08 4 652 599
2021-07 5 571 661
2021-06 5 568 658
2021-05 5 697 784
2021-04 5 555 627
2021-03 5 607 688
2021-02 5 597 676
2021-01 5 884 1,018
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų