Oficialus pavadinimas: "Klaba", UAB

"Klaba", UAB Įmonės kodas 303177845

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Klaba", UAB (draudėjo kodas 2245290, mokesčių mokėtojo kodas 303177845) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Klaba", UAB (303177845) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,677 1,564
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 1,638 1,581
2023-08 4 3,099 2,999
2023-07 4 2,936 2,841
2023-06 4 3,074 2,975
2023-05 4 3,195 3,093
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 3,386 3,278
2022-12 5 2,967 3,547
2022-11 5 1,980 2,378
2022-10 4 2,585 2,481
2022-09 5 2,644 3,181
2022-08 5 2,465 2,964
2022-07 4 2,036 1,958
2022-06 5 1,946 2,243
2022-05 5 1,557 1,871
2022-04 5 1,669 2,006
2022-03 5 1,896 2,279
2022-02 4 1,624 1,517
2022-01 4 1,704 1,604
2021-12 4 2,916 2,709
2021-11 4 1,737 1,616
2021-10 4 1,737 1,616
2021-09 4 1,530 1,415
2021-08 3 - -
2021-07 4 1,191 1,111
2021-06 4 1,508 1,419
2021-05 4 1,025 962
2021-04 4 1,025 962
2021-03 4 1,025 962
2021-02 4 1,025 962
2021-01 4 850 792
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų