Oficialus pavadinimas: "Sigvida", UAB

"Sigvida", UAB Įmonės kodas 303176832

"Sigvida", UAB PVM kodas LT100008153014 nuo 2013-11-22 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sigvida", UAB (draudėjo kodas 2245044, mokesčių mokėtojo kodas 303176832) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Sigvida", UAB (303176832) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 914 1,059
2024-02 5 914 1,059
2024-01 5 914 1,058
2023-12 5 788 912
2023-11 5 816 945
2023-10 5 843 978
2023-09 5 803 930
2023-08 4 803 736
2023-07 4 803 736
2023-06 4 807 739
2023-05 4 803 736
2023-04 4 734 677
2023-03 4 632 590
2023-02 4 803 736
2023-01 4 803 736
2022-12 4 776 709
2022-11 4 766 699
2022-10 4 776 709
2022-09 4 776 709
2022-08 5 784 905
2022-07 5 747 865
2022-06 5 747 865
2022-05 5 718 830
2022-04 4 734 673
2022-03 4 735 674
2022-02 4 734 673
2022-01 4 734 673
2021-12 4 610 553
2021-11 4 683 624
2021-10 4 683 624
2021-09 4 683 624
2021-08 4 685 626
2021-07 5 550 631
2021-06 4 631 581
2021-05 4 631 581
2021-04 4 612 563
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų