Oficialus pavadinimas: Darbai kvadratu, MB

Darbai kvadratu, MB Įmonės kodas 303160536

Darbai kvadratu, MB PVM kodas LT100008402210 nuo 2020-10-09 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Darbai kvadratu, MB (draudėjo kodas 2240729, mokesčių mokėtojo kodas 303160536) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

Darbai kvadratu, MB (303160536) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 841 1,570
2024-02 8 843 1,575
2024-01 8 706 1,333
2023-12 8 701 1,320
2023-11 8 766 1,430
2023-10 8 678 1,281
2023-09 8 747 1,405
2023-08 7 851 1,396
2023-07 7 842 1,381
2023-06 7 847 1,388
2023-05 7 847 1,388
2023-04 7 834 1,367
2023-03 5 852 1,008
2023-02 5 850 1,006
2023-01 5 850 1,006
2022-12 5 772 906
2022-11 5 772 906
2022-10 5 772 906
2022-09 5 772 906
2022-08 5 775 910
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų