Oficialus pavadinimas: "Biceps", MB

"Biceps", MB Įmonės kodas 303114948

"Biceps", MB PVM kodas LT100008163415 nuo 2013-11-27 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Biceps", MB (draudėjo kodas 2231009, mokesčių mokėtojo kodas 303114948) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Biceps", MB (303114948) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 1,575 2,554
2024-02 7 1,519 2,518
2024-01 7 1,491 2,473
2023-12 7 1,511 2,500
2023-11 7 1,532 2,461
2023-10 6 1,386 1,904
2023-09 6 1,469 2,024
2023-08 6 1,289 1,795
2023-07 6 1,319 1,833
2023-06 5 1,400 1,631
2023-05 5 1,367 1,591
2023-04 5 1,375 1,600
2023-03 5 1,394 1,623
2023-02 5 1,340 1,557
2023-01 5 1,314 1,530
2022-12 4 1,335 1,254
2022-11 4 1,256 1,178
2022-10 4 1,184 1,078
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 4 871 761
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų