Oficialus pavadinimas: "Spajus", MB
"Spajus", MB Įmonės kodas 303113173
"Spajus", MB PVM kodas LT100014321819 nuo 2021-09-10 (prieš 3 metus)
Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Įmonėje "Spajus", MB (draudėjo kodas 2230202, mokesčių mokėtojo kodas 303113173) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-04 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).
Laikotarpis | Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) | Vidutinis atlyginimas | Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma |
---|---|---|---|
2024-04 | 1 | - | - |
2024-03 | 1 | - | - |
2024-02 | 1 | - | - |
2024-01 | 1 | - | - |
2023-12 | 1 | - | - |
2023-11 | 1 | - | - |
2023-10 | 1 | - | - |
2023-09 | 1 | - | - |
2023-08 | 2 | - | - |
2023-07 | 2 | - | - |
2023-06 | 2 | - | - |
2023-05 | 2 | - | - |
2023-04 | 2 | - | - |
2023-03 | 2 | - | - |
2023-02 | 2 | - | - |
2023-01 | 3 | - | - |
2022-12 | 4 | 814 | 764 |
2022-11 | 5 | 933 | 1,070 |
2022-10 | 5 | 650 | 741 |
2022-09 | 6 | 698 | 969 |
2022-08 | 6 | 829 | 1,160 |
2022-07 | 7 | 755 | 1,235 |
2022-06 | 9 | 608 | 1,282 |
2022-05 | 10 | 665 | 1,542 |
2022-04 | 10 | 675 | 1,566 |
2022-03 | 8 | 639 | 1,190 |
2022-02 | 6 | 806 | 1,132 |
2022-01 | 4 | 750 | 680 |
2021-12 | 6 | 596 | 802 |
2021-11 | 6 | 660 | 893 |
2021-10 | 6 | 576 | 786 |
2021-09 | 5 | 660 | 753 |
2021-08 | 5 | 372 | 417 |
2021-07 | 2 | - | - |
2021-06 | 3 | - | - |
2021-05 | 3 | - | - |
2021-04 | 3 | - | - |
2021-03 | 3 | - | - |
2021-02 | 3 | - | - |
2021-01 | 5 | 678 | 778 |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.