Oficialus pavadinimas: "Girata", UAB

"Girata", UAB Įmonės kodas 303104651

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Girata", UAB (draudėjo kodas 2228082, mokesčių mokėtojo kodas 303104651) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Girata", UAB (303104651) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 4 365 343
2024-05 4 345 327
2024-04 4 326 310
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 313 297
2023-12 4 286 272
2023-11 4 300 285
2023-10 4 308 292
2023-09 4 304 288
2023-08 4 301 286
2023-07 4 297 282
2023-06 4 308 293
2023-05 4 309 293
2023-04 4 293 279
2023-03 4 308 292
2023-02 4 286 272
2023-01 4 309 293
2022-12 4 275 261
2022-11 4 274 261
2022-10 4 280 266
2022-09 4 279 264
2022-08 4 167 156
2022-07 3 - -
2022-06 4 252 239
2022-05 4 279 264
2022-04 4 274 261
2022-03 4 262 248
2022-02 4 220 209
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 4 229 218
2021-10 4 262 249
2021-09 4 264 251
2021-08 4 241 229
2021-07 4 262 249
2021-06 4 261 248
2021-05 4 262 248
2021-04 4 261 248
2021-03 4 253 241
2021-02 4 258 245
2021-01 4 260 247
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų