Oficialus pavadinimas: "Lėjita", MB

"Lėjita", MB Įmonės kodas 303100005

"Lėjita", MB PVM kodas LT100007902913 nuo 2013-07-31 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Lėjita", MB (draudėjo kodas 2226567, mokesčių mokėtojo kodas 303100005) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Lėjita", MB (303100005) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 465 642
2024-02 10 403 941
2024-01 12 337 943
2023-12 15 283 999
2023-11 15 254 893
2023-10 10 258 620
2023-09 8 241 462
2023-08 7 338 568
2023-07 7 364 613
2023-06 6 501 708
2023-05 6 558 781
2023-04 6 494 689
2023-03 9 372 775
2023-02 5 433 494
2023-01 5 465 533
2022-12 6 462 645
2022-11 6 456 637
2022-10 6 356 492
2022-09 6 359 495
2022-08 6 342 471
2022-07 4 456 415
2022-06 5 368 419
2022-05 7 596 985
2022-04 7 398 648
2022-03 8 354 655
2022-02 7 390 635
2022-01 6 465 643
2021-12 11 277 686
2021-11 11 294 736
2021-10 9 408 863
2021-09 6 519 732
2021-08 5 609 716
2021-07 5 588 689
2021-06 5 588 689
2021-05 5 589 691
2021-04 5 588 689
2021-03 5 601 705
2021-02 5 562 658
2021-01 6 496 699
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų