Oficialus pavadinimas: "Jordentas", UAB

"Jordentas", UAB Įmonės kodas 303098180

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Jordentas", UAB (draudėjo kodas 2226787, mokesčių mokėtojo kodas 303098180) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Jordentas", UAB (303098180) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 2 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 4 1,073 1,042
2023-05 4 1,047 1,016
2023-04 4 1,090 1,058
2023-03 4 1,220 1,185
2023-02 4 817 792
2023-01 4 626 607
2022-12 5 426 512
2022-11 4 347 332
2022-10 6 480 657
2022-09 6 654 889
2022-08 8 512 919
2022-07 7 423 682
2022-06 8 454 787
2022-05 8 475 826
2022-04 8 438 802
2022-03 8 457 827
2022-02 8 277 509
2022-01 6 193 256
2021-12 6 396 482
2021-11 5 444 477
2021-10 5 479 530
2021-09 5 340 375
2021-08 6 383 501
2021-07 4 545 482
2021-06 4 558 512
2021-05 7 619 958
2021-04 6 522 731
2021-03 9 231 472
2021-02 4 327 294
2021-01 5 348 397
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų