Oficialus pavadinimas: "Via triumphalis", UAB

"Via triumphalis", UAB Įmonės kodas 303078904

"Via triumphalis", UAB PVM kodas LT100007874611 nuo 2013-07-18 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Via triumphalis", UAB (draudėjo kodas 2220661, mokesčių mokėtojo kodas 303078904) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Via triumphalis", UAB (303078904) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 5 5
2024-08 5 5 6
2024-07 4 5 5
2024-06 4 5 5
2024-05 4 5 5
2024-04 4 5 5
2024-03 4 5 5
2024-02 3 - -
2024-01 4 5 5
2023-12 4 5 4
2023-11 4 5 4
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 8 40 72
2021-11 8 14 26
2021-10 8 45 80
2021-09 6 49 64
2021-08 8 99 184
2021-07 8 107 198
2021-06 8 107 198
2021-05 8 107 198
2021-04 8 107 198
2021-03 8 104 193
2021-02 8 107 198
2021-01 8 107 198
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų