Oficialus pavadinimas: "Domila", UAB

"Domila", UAB Įmonės kodas 303074877

"Domila", UAB PVM kodas LT100007869817 nuo 2013-07-16 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Domila", UAB (draudėjo kodas 2219103, mokesčių mokėtojo kodas 303074877) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Domila", UAB (303074877) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 664 758
2024-02 5 664 758
2024-01 5 664 758
2023-12 5 664 758
2023-11 5 651 745
2023-10 5 651 745
2023-09 4 933 872
2023-08 4 935 874
2023-07 4 1,152 1,085
2023-06 4 717 663
2023-05 5 957 1,128
2023-04 5 709 828
2023-03 5 746 871
2023-02 5 746 871
2023-01 5 746 871
2022-12 5 700 815
2022-11 5 700 815
2022-10 5 699 814
2022-09 5 665 774
2022-08 6 763 1,045
2022-07 6 716 985
2022-06 6 716 964
2022-05 6 712 959
2022-04 6 716 964
2022-03 6 662 894
2022-02 6 716 964
2022-01 6 669 900
2021-12 6 669 900
2021-11 6 637 860
2021-10 5 652 740
2021-09 5 654 742
2021-08 5 652 740
2021-07 5 652 740
2021-06 5 652 740
2021-05 5 617 702
2021-04 3 - -
2021-03 4 628 581
2021-02 4 628 581
2021-01 4 628 581
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų