Oficialus pavadinimas: "Guslinas", MB

"Guslinas", MB Įmonės kodas 303073056

"Guslinas", MB PVM kodas LT100010937710 nuo 2018-04-17 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Guslinas", MB (draudėjo kodas 2218696, mokesčių mokėtojo kodas 303073056) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "Guslinas", MB:

"Guslinas", MB (303073056) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 7 916 1,499
2025-08 10 1,163 2,680
2025-07 10 1,255 2,875
2025-06 11 799 2,004
2025-05 8 1,041 1,930
2025-04 8 638 1,167
2025-03 8 718 1,266
2025-02 7 696 1,073
2025-01 8 365 647
2024-12 11 591 1,524
2024-11 11 682 1,763
2024-10 15 595 2,115
2024-09 21 1,093 5,373
2024-08 12 366 1,029
2023-09 14 204 681
2023-08 26 385 2,366
2023-07 33 338 2,630
2023-06 26 247 1,512
2023-05 7 167 280
2022-09 13 336 1,034
2022-08 28 370 2,416
2022-07 28 397 2,608
2022-06 26 331 2,007
2022-05 7 392 652
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2021-09 18 182 786
2021-08 38 202 1,774
2021-07 45 237 2,445
2021-06 33 215 1,655
2021-05 15 147 521
2021-04 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų