Oficialus pavadinimas: "Andtransas", UAB

"Andtransas", UAB Įmonės kodas 303067936

"Andtransas", UAB PVM kodas LT100007801818 nuo 2013-06-13 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Andtransas", UAB (draudėjo kodas 2218106, mokesčių mokėtojo kodas 303067936) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Andtransas", UAB (303067936) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 816 792
2023-01 4 964 935
2022-12 4 727 702
2022-11 4 834 806
2022-10 4 791 764
2022-09 4 868 837
2022-08 4 800 773
2022-07 4 751 726
2022-06 4 933 901
2022-05 4 901 871
2022-04 4 918 886
2022-03 4 840 811
2022-02 4 901 870
2022-01 4 815 787
2021-12 5 628 752
2021-11 6 918 1,325
2021-10 6 741 1,069
2021-09 6 762 1,097
2021-08 6 636 916
2021-07 6 841 1,212
2021-06 6 685 987
2021-05 6 744 1,070
2021-04 6 705 1,016
2021-03 6 805 1,161
2021-02 6 728 1,051
2021-01 6 673 968
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų