Oficialus pavadinimas: "QuatroDev", UAB

"QuatroDev", UAB Įmonės kodas 303055414

"QuatroDev", UAB PVM kodas LT100008617514 nuo 2017-08-11 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "QuatroDev", UAB (draudėjo kodas 2213755, mokesčių mokėtojo kodas 303055414) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"QuatroDev", UAB (303055414) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 2,161 2,007
2022-05 4 2,147 2,010
2022-04 4 1,868 1,748
2022-03 4 2,716 2,454
2022-02 4 2,716 2,454
2022-01 4 2,873 2,606
2021-12 4 3,058 2,968
2021-11 4 3,035 2,947
2021-10 4 3,044 2,956
2021-09 4 3,067 2,978
2021-08 4 3,021 2,933
2021-07 4 1,890 1,834
2021-06 4 1,851 1,797
2021-05 4 1,846 1,792
2021-04 4 1,846 1,792
2021-03 4 1,996 1,938
2021-02 4 1,411 1,370
2021-01 5 1,665 2,020
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų