Oficialus pavadinimas: JUSORA, MB

JUSORA, MB Įmonės kodas 303044617

JUSORA, MB PVM kodas LT100010492812 nuo 2016-10-28 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje JUSORA, MB (draudėjo kodas 2211535, mokesčių mokėtojo kodas 303044617) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

JUSORA, MB (303044617) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 836 1,015
2024-02 5 822 978
2024-01 5 930 1,101
2023-12 6 760 1,071
2023-11 6 729 1,047
2023-10 5 853 1,035
2023-09 5 801 972
2023-08 5 823 999
2023-07 5 846 1,027
2023-06 5 824 1,000
2023-05 5 729 884
2023-04 5 849 1,030
2023-03 5 850 1,031
2023-02 5 826 1,003
2023-01 5 849 1,030
2022-12 5 735 889
2022-11 5 734 888
2022-10 5 734 889
2022-09 5 735 889
2022-08 5 742 898
2022-07 6 688 1,002
2022-06 6 657 955
2022-05 6 683 994
2022-04 6 637 927
2022-03 6 629 915
2022-02 6 622 905
2022-01 7 511 862
2021-12 6 576 817
2021-11 7 501 835
2021-10 7 302 502
2021-09 6 497 722
2021-08 6 541 786
2021-07 6 541 786
2021-06 6 536 779
2021-05 6 523 760
2021-04 6 502 730
2021-03 6 535 778
2021-02 6 536 779
2021-01 6 536 779
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų