Oficialus pavadinimas: Stepdraw, MB

Stepdraw, MB Įmonės kodas 303041674

Stepdraw, MB PVM kodas LT100009246316 nuo 2015-03-20 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Stepdraw, MB (draudėjo kodas 2210615, mokesčių mokėtojo kodas 303041674) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Stepdraw, MB (303041674) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 2,044 1,955
2024-08 4 1,818 1,595
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - 1,189
2024-03 3 - -
2024-02 3 - 1,192
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - 1,205
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 4 1,146 1,021
2023-02 4 1,172 1,046
2023-01 4 1,172 1,046
2022-12 3 - -
2022-11 2 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 991 914
2022-08 3 - -
2022-07 4 995 889
2022-06 4 1,082 1,136
2022-05 4 1,053 936
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - 829
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų