Oficialus pavadinimas: Tamidental, UAB

Tamidental, UAB Įmonės kodas 303025442

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Tamidental, UAB (draudėjo kodas 2207584, mokesčių mokėtojo kodas 303025442) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Tamidental, UAB (303025442) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 1,298 1,211
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 1,778 1,726
2022-10 4 1,483 1,440
2022-09 4 1,483 1,440
2022-08 4 1,415 1,374
2022-07 4 1,480 1,437
2022-06 4 1,483 1,440
2022-05 4 1,387 1,346
2022-04 4 1,300 1,262
2022-03 4 1,745 1,694
2022-02 5 1,800 2,111
2022-01 5 1,410 1,691
2021-12 5 1,419 1,696
2021-11 5 1,408 1,682
2021-10 5 1,249 1,490
2021-09 5 1,332 1,591
2021-08 5 1,139 1,356
2021-07 5 1,092 1,296
2021-06 5 1,424 1,650
2021-05 5 1,277 1,471
2021-04 5 1,153 1,339
2021-03 4 1,332 1,240
2021-02 4 1,246 1,162
2021-01 5 1,041 1,209
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų