Oficialus pavadinimas: "Ekaunta", UAB

"Ekaunta", UAB Įmonės kodas 303020477

"Ekaunta", UAB PVM kodas LT100007620710 nuo 2013-04-04 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ekaunta", UAB (draudėjo kodas 2206454, mokesčių mokėtojo kodas 303020477) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Ekaunta", UAB (303020477) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 713 758
2024-02 6 698 896
2024-01 6 635 818
2023-12 7 528 792
2023-11 6 602 792
2023-10 6 589 772
2023-09 6 524 675
2023-08 6 567 730
2023-07 7 502 752
2023-06 7 429 645
2023-05 7 475 715
2023-04 7 509 768
2023-03 7 474 713
2023-02 6 452 586
2023-01 6 464 599
2022-12 5 473 503
2022-11 5 413 439
2022-10 5 487 518
2022-09 5 477 507
2022-08 6 439 568
2022-07 6 422 544
2022-06 6 364 465
2022-05 6 419 535
2022-04 6 407 520
2022-03 6 431 551
2022-02 6 413 527
2022-01 5 448 476
2021-12 5 282 300
2021-11 5 260 277
2021-10 5 409 435
2021-09 5 317 337
2021-08 4 293 249
2021-07 5 360 383
2021-06 5 264 281
2021-05 7 257 388
2021-04 5 275 292
2021-03 5 344 365
2021-02 5 338 359
2021-01 5 343 365
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų